Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Giulia 2.0 200 bhp Super - първи впечатления

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
    Сигурно имаш предвид Squadra Tuning от преведеното чрез гугъл, защото нямат английски в сайта им, разбрах също, че двата двигателя са идентични с една и съща туин скрол турбина, но 200 к.с. версията, която са ремапнали е била с ръчна кутия, произвеждана от Getrag и лимита на нея е 380NM. От друга страна автомата на ZF понася 500 нютона. Ето таблицата на 2-те версии преди и след:





    Странното е, че предлагат за 600 евро "ъпгрейд" от 200к.с. на 280к.с. - тук вече съвсем ми се губи логиката защо 200кс версията става 230 на тази графика след като предлагат софтуерен ъпгрейд направо на 280, а пък като са напълно идентични двигатели защо 200 кс версията не е направят 310, като тази от графиката?

    Taкаа, понеже ми стана любопитно, реших да разгледам статията в сайта на скуадратунинг и да прочета какво е направил чичо Стефан.
    Езика го разбирам.


    Значи тази таблица показва "обещани" и "реални" коне.
    Тоест слабата версия обещава 200 коня на 4750 оборота, а реално са 230.
    Силната версия е представена като 280, но с реално измерени 310 коня.

    Пише че процедурата е лесна и просто се подменя софтуера и ИД номерата на 200хп версията с тези на 280хп версията. По този начин ще можеш да получаваш фирмени ъпдейти от Алфа Ромео.

    Също пише че и нормалните версии на задно ъпдейтнати до 280(реално 310) коня са доста по-бързи от заводските велочета, първо заради задното и теглото, и второ заради разлика в скоростните кутии.

    Ако автора на темата е заинтересован, има въпроси и иска да си засили колата, може да пише един мейл на Стефан(собственика на скуадра).
    Аз съм си писал с него, човека е много дружелюбен и знае добре английски.

    e-mail: info@squadra-tuning.nl
    Last edited by dhtj; d.m.y г., 20:57.
    156 2.0TS

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
      Taкаа, понеже ми стана любопитно, реших да разгледам статията в сайта на скуадратунинг и да прочета какво е направил чичо Стефан.
      Езика го разбирам.


      Значи тази таблица показва "обещани" и "реални" коне.
      Тоест слабата версия обещава 200 коня на 4750 оборота, а реално са 230.
      Силната версия е представена като 280, но с реално измерени 310 коня.

      Пише че процедурата е лесна и просто се подменя софтуера и ИД номерата на 200хп версията с тези на 280хп версията. По този начин ще можеш да получаваш фирмени ъпдейти от Алфа Ромео.

      Също пише че и нормалните версии на задно ъпдейтнати до 280(реално 310) коня са доста по-бързи от заводските велочета, първо заради задното и теглото, и второ заради разлика в скоростните кутии.

      Ако автора на темата е заинтересован, има въпроси и иска да си засили колата, може да пише един мейл на Стефан(собственика на скуадра).
      Аз съм си писал с него, човека е много дружелюбен и знае добре английски.

      e-mail: info@squadra-tuning.nl


      Да, тази тема в Alfaowner и аз я четох. Със сигурност ще му пиша на пича - най-малкото информативно да ми разкаже как стоят нещата. Мога да си представя какво ще стане с колата, ако и се сложат още 80 коня отгоре....


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super

      Comment


      • #33
        Аз салона бих го предпочел изцяло черен и там разновидностите на карбон и червени шевове....за отвън не знам още се чудя !
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Taкаа, понеже ми стана любопитно, реших да разгледам статията в сайта на скуадратунинг и да прочета какво е направил чичо Стефан.
          Езика го разбирам.


          Значи тази таблица показва "обещани" и "реални" коне.
          Тоест слабата версия обещава 200 коня на 4750 оборота, а реално са 230.
          Силната версия е представена като 280, но с реално измерени 310 коня.

          Пише че процедурата е лесна и просто се подменя софтуера и ИД номерата на 200хп версията с тези на 280хп версията. По този начин ще можеш да получаваш фирмени ъпдейти от Алфа Ромео.

          Също пише че и нормалните версии на задно ъпдейтнати до 280(реално 310) коня са доста по-бързи от заводските велочета, първо заради задното и теглото, и второ заради разлика в скоростните кутии.

          Ако автора на темата е заинтересован, има въпроси и иска да си засили колата, може да пише един мейл на Стефан(собственика на скуадра).
          Аз съм си писал с него, човека е много дружелюбен и знае добре английски.

          e-mail: info@squadra-tuning.nl
          Мерси за инфото, така вече се навързаха нещата...
          Аз лично не съм очаквал да има 30к.с. разлика и то отгоре на обещаното... баси тази кола колкото повече я гледам толкова повече ме кефи...

          ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:25 ----------

          Какъв е сервизният интервал на обслужване?
          Now: 156 2.5 V6 24V
          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
            Мерси за инфото, така вече се навързаха нещата...
            Аз лично не съм очаквал да има 30к.с. разлика и то отгоре на обещаното... баси тази кола колкото повече я гледам толкова повече ме кефи...

            ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:25 ----------

            Какъв е сервизният интервал на обслужване?
            Аз мисля, че в момента на пазара измежду Ягуар, Ауди, БМВ Алфата е възможно най-якият избор с много малко компромиси, свързани основно с някакви детайли по интериора.
            Интервалът е 15000 километра - така е по бордови компютър.
            Last edited by Mirwais; d.m.y г., 21:40.
            Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super

            Comment


            • #36
              Алфата е яка няма две мнения, то за това сме със "cuore sportivo".Но малко са тези който ще си я позволят..все пак говорим за +50000€ ! Аз не искам да лижа захарта през стъкло,ако ме разбирате....мен конете ми стигат ама дали ще ги яхна някой ден(към всички )
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #37
                Красавица направо от кашона джиджана и с бандИрол...
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Mirwais Покажи съобщение
                  Аз мисля, че в момента на пазара измежду Ягуар, Ауди, БМВ Алфата е възможно най-якият избор с много малко компромиси, свързани основно с някакви детайли по интериора.
                  Интервалът е 15000 километра - така е по бордови компютър.
                  Колега, смени си сигнатурата.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                    Колега, смени си сигнатурата.
                    Сменена е
                    Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super

                    Comment


                    • #40
                      Днес вечерта около 20ч. те видях на Парадайс правеше ляв към Драгалевци... нямаше как да не я забележа... страхотна е
                      п.с. бях със Смарта в насрещното платно и не сметнах за нужно да поздравя
                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                        Днес вечерта около 20ч. те видях на Парадайс правеше ляв към Драгалевци... нямаше как да не я забележа... страхотна е
                        п.с. бях със Смарта в насрещното платно и не сметнах за нужно да поздравя

                        Другия път поздравявай


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          Колега това твоята кола ли е точно, защото не е от има няма седмица а е поне от три месеца по улиците на Сф., ся да не ставаме мнителни ма много народ из форума, бая коли купи виртуално.
                          Ебати и неверника си....))...сега разучавай окачването, че като мине гаранцията....ще трябва да я правиш....))
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #43
                            На твоята кутия на последна предавка с какви обороти се движиш да кажем при 120км/ч?
                            И ако си на ръчен решим и влезнеш в критични обороти на двигателя, кутията превключва ли сама на следваща предавка, или двигателят влиза в "прекъсвач"?
                            Last edited by BO; d.m.y г., 11:10.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              На твоята кутия на последна предавка с какви обороти се движиш да кажем при 120км/ч?
                              И ако си на ръчен решим и влезнеш в критични обороти на двигателя, кутията превключва ли сама на следваща предавка, или двигателят влиза в "прекъсвач"?
                              Ще те излъжа, колега, но на магистралата с около 150-160 км/ч е със сигурност около 2500 оборота, което означава, че под 120 км/ч ще е под 2000. Но пак трябва па проверя - говоря наизуст.

                              Що се отнася до прекъсвача - спомням си, че като влезе в критични обороти се включва прекъсвача, не сменя - това поне стана, когато правих тест драйв.
                              Alfa Romeo Giulia 2.0 200 Bhp Super

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                                Ебати и неверника си....))...сега разучавай окачването, че като мине гаранцията....ще трябва да я правиш....))
                                В научно-развойните центрове на АТЕК някой бледолик швабин сигурно вече чертае новите носачи на Autocad-а...
                                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                                Comment

                                Working...
                                X